Tümüyle uygulamaya dönük bir pedagojik yaklaşımPedagojik aşamalar : |
1.Aşama:Stajyerlerle alıştırmalar yardımıyla etkin bir ilişkinin temel prensiplerinin paylaşılması. |
2.Aşama:Alıştırmalar yoluyla stajyerlerin günlük davranışları ile bu prensipler arasındaki farkların belirlenmesi |
|
3.Aşama:Alıştırmalar yoluyla belirlenen bu farkların minimize edilmesini sağlayacak değişmezlerin saptanması. |
4.Aşama:Stajyerlerle, mesleki hedeflerine uygun, iş ortamlarına ilişkin gerçek konularda yoğun alıştırma yapılması |
Uygulama zamanının % 80’i örnek alıştırmalara ayrılır :İçselleştirmenin doğal olması, kısa zamanda ve kalıcı şekilde kullanılması için stajyerin kendi kelime ve tarzıyla, davranış eğitimi. | |
Serbest örnekler:Bu durumda stajyerler kendi günlük profesyonel hayatlarında karşılaştıkları örnek alıştırma konularını getirirler. |
Zorunlu örnekler:Müşterimiz, serbest örneklerin dışında stajyerlerle alıştırmalarda, formatörlerimizin ağırlık vermesini istediği öncelikli örnek konu ve durumları belirler. |